IKEA w Zawierciu

Mobilny Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Zawierciu uruchomiony

Mobilny Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Zawierciu uruchomiony. Teraz zakupy będą jeszcze łatwiejsze.

 

Mobilny Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Zawierciu . Od teraz robiąc zakupy online lub przez telefon w ramach usługi „Zamów i odbierz” mogą oni zamówić cały asortyment dostępny na stronie IKEA.pl i wskazać go, jako miejsce jego odbioru. To już 10 miasto w woj. śląskim, w którym popularna marka wprowadziła to rozwiązanie. Koszt usługi, niezależnie od wielkości zamówienia, to 29 zł.

Mobilny Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Zawierciu zlokalizowany jest na parkingu hipermarketu Kaufland przy ul. Ignacego Paderewskiego 10. Zamówiony towar online można odebrać z samochodu IKEA we wtorki oraz czwartki pomiędzy godz. 16.00 a 19.00, a także w soboty od godz. 9.00 do 12.00.

– Robiąc zakupy za pośrednictwem strony IKEA.pl, Aplikacji mobilnej IKEA lub przez telefon w ramach usługi „Zamów i odbierz” można zamówić cały asortyment dostępny na stronie IKEA.pl.  Niezależnie od wielkości zamówienia – mogą to być na przykład szafy, kuchnia, czy produkty do pokoju codziennego – koszt usługi jest stały i wynosi 29 zł. To dobra, bo bliższa i szybsza, alternatywa dla zakupów w sklepie IKEA w Katowicach – mówi Magdalena Krokowska-Wicherek, dyrektor regionu IKEA Katowice.

Ponadto, towar zamówiony na IKEA.pl oraz w Aplikacji mobilnej IKEA można odebrać także w sklepie IKEA, w Paczkomacie InPost, w Punkcie GLS. Istnieje także możliwość zamówienia produktów bezpośrednio do domu.

W województwie śląskim działa łącznie 10 Punktów Odbioru Zamówień (łącznie z Punktami Mobilnymi). Są one zlokalizowane w Katowicach, Częstochowie, Gliwicach, Bielsku-Białej, Rybniku, Tarnowskich Górach, Tychach, Jastrzębiu-Zdroju, Raciborzu i od teraz także w Zawierciu.

– To, co wyróżnia usługę „Zamów i odbierz” w Mobilnym Punkcie Odbioru Zamówień to jej atrakcyjna cena oraz brak ograniczeń, co do wielkości zamówienia. Mamy nadzieję, że podobnie jak w innych miastach, także mieszkańcy Zawiercia i powiatu zawierciańskiego przyjmą ją z zadowoleniem – dodaje Magdalena Krokowska-Wicherek.

W celu połączenia dwóch różnych rodzajów doświadczeń zakupowych – online i tradycyjnych, jeszcze w tym roku w sklepie IKEA w Katowicach dostępna będzie usługa „Skanuj i Płać”. To doskonałe rozwiązanie dla osób korzystających z Aplikacji Mobilnej IKEA i robiących zakupy w tradycyjny sposób. Aplikacja Mobilna IKEA to nie tylko inspiracje i pomysły na urządzanie wnętrz, ale przede wszystkim przydatne narzędzia, z których korzysta już prawie 1,5 mln użytkowników. W Polsce około 30% udziału w codziennym wykorzystaniu aplikacji to klienci z województwa mazowiecki go. Na kolejnej pozycji znajduje się Śląsk z ponad 20% udziałem w sesjach i transakcjach.

Działania związane z transformacją cyfrową, digitalizacją oraz nowymi technologiami są integralną częścią globalnej strategii biznesowej IKEA, mającej na celu tworzenie nowych możliwości i doświadczeń zakupowych dla klientów. Mowa tutaj o omnikanałowości, czyli daniu klientom opcji wyboru najwygodniejszego dla nich miejsca i sposobu zakupów w odpowiedzi na ich wzrastające oczekiwania. Transformacja cyfrowa została znacznie przyspieszona wskutek pandemii, a zachodzące w tym obszarze zmiany to kolejny krok na drodze do zbudowania jeszcze bliższych relacji oraz realizacji ambitnych celów firmy w kierunku tego typu sprzedaży. Na ten moment już 20% klientów IKEA jest klientami omnikanałowymi – korzystającymi z minimum dwóch różnych kanałów sprzedaży.

 

 

Zobacz także:

Zawiercie – dyżury aptek w listopadzie 2022

Jurajscy Rycerze w Lidze Mistrzów – darmowy dojazd na mecz

Mikołaj potrzebuje pionizatora – trwa zbiórka środków na jego zakup

 

Post Author: Agnieszka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *